Svensk idrotts campverktyg är här! 🏆

Campverktyg för Sveriges föreningar

Helhetslösning specifikt framtaget för föreningslivets camper och läger. Att arrangera sommarfotbollsskolan, höstlovshockeyn eller padelcampen har aldrig varit enklare.

Kom igång direkt

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig.

Heltäckande verktyg med kraftfulla funktioner

Med campverktyget får din förening en kraftfull helhetslösning för att arrangera och administrera sommarcampen, innebandylägret eller skridskoskolan. Exempelfunktioner:

Betalningar

LOK-stöd

Formulär

Integrerad betalning med automatisk avprickning

Deltagarna bidrar till klubbens LOK-stöd

Eget anmälningsformulär, enkelt att anpassa

Filtrering

Grupper

Smidigt att filtrera och söka fram deltagare

Se antal anmälningar till er camp per månad

Enkel grupp- och deltagarhantering

Exempel på föreningar som använder verktyget:

Campverktyget har verkligen varit efterlängtat. Nu när vi använt det till vår kommande Sommarhockey så inser jag att behovet var större än jag trodde! Vi sparar så otroligt mycket tid, får en bättre överblick av deltagarna, grupperna och det är enkelt att administrera. Vi når våra deltagare med ett snabbt utskick direkt från verktyget och kan dessutom ställa ut fakturor till dem och hålla koll på betalstatus. Verktyget blir en helhetslösning som gör att vi kan fokusera på innehållet i Sommarhockeyn istället för en massa administration. Jag kan verkligen rekommendera detta verktyg.

ROBERT BERGH

ÖREBRO HOCKEY UNGDOM

Vi tycker att det nya campverktyget är super! Att kunna hantera deltagare, fakturering och LOK-stöd i ett och samma verktyg underlättar verkligen för oss. Våra camper har aldrig varit enklare att administrera!

RASMUS HANSSON

IK FREJ TÄBY

Fasen vad jag gillar ert nya verktyg för camper! Det har sparat mig många timmar. 🙂

AXEL ONNERMARK

IFK STOCKSUND

Vad kostar det?

För föreningar som använder laget.se är campverktyget helt kostnadsfritt. Ni kommer enkelt igång i klubbadmin. För föreningar som inte använder laget.se tillkommer en grundlicens på 999:-/år. Support via både e-post och telefon ingår.

Vi hjälper er igång

Annelie, Eric, Oskar, Moa, Jessica och Hatte

Det finns ingen anledning att vänta 🙂

Kom igång med campverktyget idag

Är din klubb redan registrerad i laget.se och har en klubbadministratör eller medlemsansvarig?

Guide: Så kommer ni igång

Hur man arrangerar en idrottscamp

Ibland är det svårt att veta var man ens ska börja för att arrangerar en camp. Läs vår guide och maxa förtjänsten.

Copyright © 2023, laget.se. Alla rättigheter reserverade.